Fortsätt till huvudinnehåll

Min bloppis - Odd Molly till salu.

Kolla gärna på min bloppis sida för aktuella plagg.  http://linaplina.blogspot.se/p/plagg-till-salu.html

Jag skickar med Posten "Skicka lätt" (upp till 1 kg kostar 54 kr och upp till 2 kg kostar 89 kr). Köper ni fler än ett plagg vid samma tidpunkt bjuder jag på fraktkostnaden. För enkelhetens skull presenterar jag Odd Mollys produktbilder eftersom de flesta plaggen är nya. Alla plagg är i utmärkt skick om jag inte skriver annat. Jag säljer endast plagg som jag själv skulle vilja köpa! Jag försöker alltid skicka med tags om jag har de kvar. Mejla mig vid intresse på froknarnawikman@gmail.com

#662 Smallville bloomers purple storlek 3
Som nya, endast provade. 100% bomull och flexibla i storlek.
400 kr

#866 Jamiro knit pant green storlek 3
Helt nya med lapparna kvar. 100% bomull och flexibla i storlek.
SÅLD

 #448 Utena t88 i färgen white storlek 4
Mycket figursmickrande blus som knyts med band i ryggen.
Mycket fint skick, tvättat någon enstaka gång. Normal i storlek.
SÅLD
Helt NYA #005 Speak-loud-say-nothing military storlek 1 
Ursnygga byxor överösta med brodyr och detaljer. Köpta från PK.
SÅLD
#366 Broken coat i färgen vintage powder stl 4
Använd max 3 gånger så absolut nyskick.
Varm dunjacka! Något liten i modellen.
SÅLD
#396 I Date Myself Wrap Dress storlek 4
Helt ny mycket vacker klänning med fantastiska broderier i omlott modell.
Normal i storlek.
1050 kr

#504 Rock me dress dark indigo storlek 4
Helt ny i förpackning. Bomull. Normal i storlek.
SÅLD

#515 Carded Flannel Blouse storlek 3
Supersöt blus med massor av detaljer i mjukaste flanell. Normal i storlek.
Använd och tvättad en gång. Nyskick!
SÅLD
 
#873 Millie Zip cardigan i stl 4
Nu är det dags att sälja denna underbara kofta i en eftertraktad storlek. Mycket fint skick, väl vårdad och knappt använd. Normal i storlek.
SÅLD


Kettle cardigan i färgen lilac storlek 3
Sparsamt använd ett fåtal gånger, i mycket fint skick.
Normal till rymlig i storlek.
SÅLD

#787 Velourette plain dress storlek 3
Helt ny.
SÅLD



#862 Wunderwear Strap Dress storlek 3
Helt ny. Perfekta underklänningen till klänningen ovan.
600 kr


#457 Plath strap dress chalk storlek 4
Helt ny.
450 kr


#458 Plath underskirt storlek 3
Helt ny. Kan användas som förlängning till tunikan ovan.
300 kr


#457 Plath strap dress almost black storlek 4
Använd en gång.
450 kr

   
#877 Forbid-me-not skirt i färgen lila storlek 3
Nyskick. Normal till rymlig i storlek.
500 kr

#757 Imprime sleeveless dress chalk storlek 3
Nyskick. 100% bomull
650 kr

#504 Great day tunic marinblå storlek3
Fint begagnat skick. 100% bomull
650 kr

#134 Truelove dress silky white storlek 4
Helt ny i originalpåse. 100% bomull
850 kr
 
#899 Cupcake top storlek 3
Fint begagnat skick. Rymlig i modellen. 100% bomull
350 kr

#899 Cupcake top storlek 3
Nyskick. Rymlig i modellen. 100% bomull
400 kr

#899 Cupcake top storlek 3 MARINBLÅ
Bra begagnat skick. Rymlig i modellen. 100% bomull
300 kr
(saknar tyvärr produktbild)

#330 Mrs Rogers beach dress rouge storlek 3
Helt ny.
850 kr

#226 Alchemistry s/s top i färgen rouge storlek 3
Nyskick.
500 kr
 

#313 Wigwam dress i färgen velvet storlek 3
Nyskick, tvättad en gång.
SÅLD

#313 Wigwam dress i färgen almost black storlek 3
Nyskick, tvättad en gång.
SÅLD

#801 Blenda short dress i färgen brown stl 3
Sparsamt använd ett fåtal gånger, i fint skick.
450 kr

#196 Silk-all-over long blouse i färgen almost black stl 3
Helt ny plast, aldrig ens provad.
SÅLD

#521 Varsity dress i färgen grey stl 4
Sparsamt använd ett fåtal gånger, i fint skick.
Kvalitet 50% polyester, 35% cotton, 15% viscose
SÅLD


#841 Ignorance blouse i färgen mid blue stl 4
Helt ny.
550 kr

#846 Artology skirt i färgen mid blue stl 4
Helt ny.
550 kr
Båda plaggen är helt nya och ligger i sina plastpåsar. Från våren 2009.
Jag säljer helst plaggen tillsammans som ett set.
Paketpris 1000 kr

#390a 4 continent x-stitch dress i färgen lite lilac stl 3
Använd ett par gånger, ser ut som ny.
SÅLD

#746A Dolce skirt i färgen lite lilac stl 3
Nyskick.
SÅLD

#746 Spoiler underskirt i färgen purple stl 4
Nyskick.
450 kr

#162 Camisole A-One Silk Printed stl 4
Nyskick.
SÅLD

#160 A-One Silk skirt i färgen lite powder stl 4
Helt ny.
400 kr

(tyvärr igen bild)

#529 Lacie strap dress i färgen svart stl 3
Helt ny.
550 kr


#474 Mulholland alpaca coat i färgen almost black stl 3
Använd ett fåtal gånger, aldrig tvättad.
650 kr

Lycka till nu...mer kommer <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Odd Molly rea på nätet

Det är verkligen REAtider nu och jag kan inte låta bli att klicka runt bland webshopparna och kolla priser. Själv har jag intalat mig att inget ska inhandlas med mindre än 50% rea, haha, får se hur det går med det. Än så länge har jag hållit mitt löfte iallafall :-) Ikväll passade jag på att göra en lista med de webshoppar som säljer Odd Molly i Sverige. Delar med mig av den nedan och har jag missat någon bra shop får ni gärna tipsa mig ;-) Odd Molly Boutique Online , NU 50% rea Country Dreams , 60% rea Tintinstyle , 50-70% rea Nelly , 50% rea på delar av sommarkollektionen Zoovillage , 20-50% rea FOLK Malmö , 30-40% rea Milk and Honey , 50% rea Minzo , 50% rea Best of brands , 30% rea Elin Maria , 30% rea Wakakuu , 30-50% rea Cenino , rea på några enstaka plagg Lava store , 30% på äldre plagg Nantucket , ingen rea ännu MillaMi , ingen rea ännu Shoppat något?...

Mollywood

Igår kväll var jag tillsammans med ett antal andra bloggtjejer på möte hos Odd Molly i Gamla stan Stockholm. Den främsta anledningen var väl egentligen att ses och öppna upp en dialog oss emellan men vi hade också med oss ett antal frågor som vi gärna ville ha svar på. Det blev ett trevligt samtal på ca 1,5 timmar och tiden gick fort vill jag lova. Vill ni läsa de svar vi fick har Odd Mollyholic sammanfattat det väldigt bra på sin blogg. Jag körde ett lila tema igår. Även gubbarna på mitt kontor vaknade och tyckte jag var "galant" haha de är ju fr roliga. Tunikan #411 Ruffle sleeve tunic ”superanonymous” kommer från kollektionen Burn baby burn  sommaren 2007. Koftan är #201 Kettle cardigan och under har jag #746 Dolce skirt , båda i färgen lite lilac.  Den här tunikan är så söt och förtjänar egentligen att bäras utan kofta men jag var faktiskt riktigt nöjd med Kettle kombinationen. Tänk att den lila nyansen från 3 olika kollektioner passar så bra ihop. Vill säga TAC

Piedistal på loppis

Vilket skitväder, från sommar till höst på en natt stämmer verkligen detta år. Vad hände? Vi var inte alls beredda, pool och solstolar i trädgården stod som förstenade när regnet drog in och löven började falla. Så var det med det, sommaren ÄR kort. Kom tillbaka! Jag försöker att hålla kvar tanken vid de varma sommarveckorna. Envist använda kjol utan strumpbyxor, sandaler och solpuder för att slippa inta höstskrud för tidigt. Vintern är lång vet ni... Från sommarveckorna har jag flera fina loppisminnen som nu flyttat in och hittat sin plats här hemma. Bland dessa finns en gammal piedistal med marmorbänkar som jag snabbt förälskade mig i där den stod i en ladugård. Den skulle med mig hem. Matchar finfint med marmorgolvet i hallen och ska nog få en blomma på sig eller som nu ett litet block för kom-ihåg. Egentligen är benen mycket mer guldiga men kameran ville inte återge detta i bild. Det finns skavanker här och där precis som det är på möbler som varit med en tid men jag ty