Fortsätt till huvudinnehåll

Jag vågar!!

Fram till idag har jag blundat för alla fina wrappar från Odd Molly. Jag har ägt tre stycken men två av dem har sålts snabbare än kvickt eftersom jag sett fullkomligt gravid ut i dom. Jag har varit gravid två gånger och då är det ok att magen putar genom kläderna men inte nu! X antal kilon nedåt ser jag inte gravid ut längre, tycker jag själv iallafall ;-) Det känns underbart och idag fick min enda wrap komma fram ur garderoben. #56A Chrysalis Wrap i färgen multi.

Jag har störtat omkring som en galning idag och gjort massor av både nyttiga och onyttiga saker så ärmarna på wrappen har fladdrat härligt i farten. Plagg i 100% silke är verkligen underbart att bära på kroppen, väger ingenting och man blir aldrig svettig!

Wrappen är i stl 4 så över axlarna är den något stor men jag vill verkligen att tyget ska gå omlott fram och inte ge för stor glipa över bysten.


Sist men inte minst måste jag visa ett paket som bästa UPC levererade till min dörr idag. Det innehåller något fint som ska lysa i vårt hus. Jag handlar lampor som en galning just nu för vi har verkligen inte satsat någonting på intredning de senaste åren. Denna lampa beställde jag från Nostraforma i Tyskland. De har fantastisk service och supersnabb leverans. Dessutom är produkterna billigare där och jag har handlat både Fatboy och Kartell hos dem.

Kommentarer

  1. TOPPFINT! Du är kanonfin!

    Jag hade en älskad wrap men blev aldrig bekväm med den av just de anledningar du beskriver.

    Åh en läcker Kartell minsann?
    Vit? Guld?

    Önskar en fin helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bina, det bästa är väl att du och jag gör någonting åt magen just nu!! Tack snälla. Javisst är det Kartell, en Crystal dvs ofärgad.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är och du är minsann så duktig och konsekvent med din viktminskning. Det syns! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint på dig - och ingen gravidvarning så långt ögat kan nå! Jag är ingen wrap-människa av helt motsatta orsaker - blir ännu plattare över bysten med en wrap :-(

    Ha en fin fredag!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag som nyligen blivit wrapbiten säger wow - du är toppensnygg! Glad för din skull att ditt målmedvetna slitande ger så bra resultat :)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. The wrap looks lovely on you; very flattering.
    It is nice to wear beautiful things and be surrounded by beautiful things so have fun decorating your home.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt! Sitter ju helt perfekt på dig verkligen. Bra jobbat!!!
    Nej, jag är inte heller någon inbiten wrappare. Fast jag har mest problem med att jag aldrig lyckas knyta dem snyggt. Trots det har det blivit tre wrappar här, som jag borde använda mer....
    Underbart med helg, själv är jag helt slut efter denna arbetsvecka och tyvärr kommer även helgen att gå i arbeteta tecken. men ikväll ska jag njuta iallafall. dottern och jag ska frossa i nyskalade räkor så får grabbana gnaga på sina gamla vanliga tacos!!!
    Hoppas ni får en skön och avkopplande helg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Förstår att du vågar. Du ser ju helt fantastisk ut:)
    Vågar man fråga vad du tappat?
    Såå smal och fin!
    Är en fullständig lamp-fetischist själv, Bourgien kommer du älska!
    Kram

    SvaraRadera
  9. TACK snälla ni för fina kommentarer. Det värmer verkligen att läsa era hälsningar. Jag har slitigt med vikten och kommer att fortsätta.

    S*tina: Jag började på en 9a och är nu på en 7a :-) Bourgien har jag längtat efter länge...

    KRAM till er

    SvaraRadera
  10. Så fint! Jag har känt likadant för wrappar men du har ju blivit så smal? Bra jobbat..!

    kramar och hoppas du visar upp lampan lite senare..
    L

    SvaraRadera
  11. Om du fortfarande har wrappen kvar och nånsin vill swappa din wrap till en storlek mindre, så har jag en 3:a i fint använt skick och skulle gärna ha en storlek större! Hör av dig isådanafall!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Odd Molly rea på nätet

Det är verkligen REAtider nu och jag kan inte låta bli att klicka runt bland webshopparna och kolla priser. Själv har jag intalat mig att inget ska inhandlas med mindre än 50% rea, haha, får se hur det går med det. Än så länge har jag hållit mitt löfte iallafall :-) Ikväll passade jag på att göra en lista med de webshoppar som säljer Odd Molly i Sverige. Delar med mig av den nedan och har jag missat någon bra shop får ni gärna tipsa mig ;-) Odd Molly Boutique Online , NU 50% rea Country Dreams , 60% rea Tintinstyle , 50-70% rea Nelly , 50% rea på delar av sommarkollektionen Zoovillage , 20-50% rea FOLK Malmö , 30-40% rea Milk and Honey , 50% rea Minzo , 50% rea Best of brands , 30% rea Elin Maria , 30% rea Wakakuu , 30-50% rea Cenino , rea på några enstaka plagg Lava store , 30% på äldre plagg Nantucket , ingen rea ännu MillaMi , ingen rea ännu Shoppat något?...

Mollywood

Igår kväll var jag tillsammans med ett antal andra bloggtjejer på möte hos Odd Molly i Gamla stan Stockholm. Den främsta anledningen var väl egentligen att ses och öppna upp en dialog oss emellan men vi hade också med oss ett antal frågor som vi gärna ville ha svar på. Det blev ett trevligt samtal på ca 1,5 timmar och tiden gick fort vill jag lova. Vill ni läsa de svar vi fick har Odd Mollyholic sammanfattat det väldigt bra på sin blogg. Jag körde ett lila tema igår. Även gubbarna på mitt kontor vaknade och tyckte jag var "galant" haha de är ju fr roliga. Tunikan #411 Ruffle sleeve tunic ”superanonymous” kommer från kollektionen Burn baby burn  sommaren 2007. Koftan är #201 Kettle cardigan och under har jag #746 Dolce skirt , båda i färgen lite lilac.  Den här tunikan är så söt och förtjänar egentligen att bäras utan kofta men jag var faktiskt riktigt nöjd med Kettle kombinationen. Tänk att den lila nyansen från 3 olika kollektioner passar så bra ihop. Vill säga TAC

Piedistal på loppis

Vilket skitväder, från sommar till höst på en natt stämmer verkligen detta år. Vad hände? Vi var inte alls beredda, pool och solstolar i trädgården stod som förstenade när regnet drog in och löven började falla. Så var det med det, sommaren ÄR kort. Kom tillbaka! Jag försöker att hålla kvar tanken vid de varma sommarveckorna. Envist använda kjol utan strumpbyxor, sandaler och solpuder för att slippa inta höstskrud för tidigt. Vintern är lång vet ni... Från sommarveckorna har jag flera fina loppisminnen som nu flyttat in och hittat sin plats här hemma. Bland dessa finns en gammal piedistal med marmorbänkar som jag snabbt förälskade mig i där den stod i en ladugård. Den skulle med mig hem. Matchar finfint med marmorgolvet i hallen och ska nog få en blomma på sig eller som nu ett litet block för kom-ihåg. Egentligen är benen mycket mer guldiga men kameran ville inte återge detta i bild. Det finns skavanker här och där precis som det är på möbler som varit med en tid men jag ty