Fortsätt till huvudinnehåll

Award Kreativ Blogger


Så här går det till:
1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award

Vill börja med att säga TACK till A-K som gett mig en Award för Kreativ blogger. Jag känner mig jätteglad och hade verkligen inte räknat med detta. Det är en ära att få den av just dig A-K. KRAM till dig.

Enligt reglerna ska jag välja 7 andra bloggare som jag vill ge awarden till. Jag uppskattar varje dag att ta del av eran vardag och spännande klädkombinationer. Ni ger mig verkligen inspiration och ny energi! Jag har gått på min magkänsla då jag inte träffat någon av er live. Givetvis vill jag som många andra ge en award till alla som jag har i min blogglista.

Katinka
Fantastiska texter och underbara provningar av nya kollektioner. Den här bloggen lägger jag ner tid på att läsa grundligt. Brukar ha högläsning för min man :-)

A-K
Tjejen med de snyggaste kläderna och bästa smaken! Vi fastnar ofta för samma plagg och jag kan inte uttrycka i ord hur nyfiken jag är på din garderob ;-) Ser verkligen fram emot att träffa dig!

Pingla
Snygging med läckra outfits och koll på Stockholms shopping. Du ger mig ofta ett gott skratt och jag vet att jag kan lita på din ärlighet!

Evalena
Tjejen med förmågan att överraska och bjuda till ett gott skratt. God smak och ett hjärta av guld.

Mollyista
En av de första bloggarna som jag verkligen följde varje dag. En duktig träningstjej som gett mig massor av inspiration.

Ina
Klänningarnas mästare! Vackra bilder, vackert hus och underbar tjej. Den bloggen som fick mig att älska Odd Molly ännu mer.

Molly-holics
Vacker tjej med god smak för kläder. Jag är alltid lika avundsjuk på hennes getingmidja som jag gärna skulle vilja föräras med.

Förutom ovan nämnda bloggar läser jag alla i min lista och alla är ni lika värda en award. Vill verkligen inte att någon som inte blivit omnämnd ska ta illa upp för ni är alla lika värdefulla för mig.

Snabbfakta om mig:
+ Kommer från Luleå men bor i Stockholm sedan 15 år tillbaka.
+ Har två barn, två katter och en man jag älskar.
+ Drömmer om ett stort hus med punchveranda.
+ Älskar matlagning och bakning.
+ Har drygt 60 st Mollyisar som trängs i min garderob.
+ Var Norrbottens Lucia 1994.
+ Har rest i 6 av jordens 7 världsdelar.

Kommentarer

  1. Tack snälla underbara du! Jag blir rörd ju! Haha... högläsning för din man! Lovar att ta tag i detta imorgon eftermiddag. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!
    Så kul att läsa lite nya intressanta fakta också ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack sötaste raraste Lina! Å, vad sött av dig, jag ska precis åka iväg och köra spinning, men jag återkommer ikväll, efter Mollyfikat! Stor KRAM och tack igen! (önskar så att du hade kunnat vara med ikväll, men jag vet ju att du ska resa iväg imorgon och jag förstår att du är hemma och packar och donar)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS för till din fina award!!

    Du har en lott!
    *KRAM*

    SvaraRadera
  5. Vad snäll du är världens bästa Lina!

    TaCK!
    Blir så nyfis vilken världsdel du inte varit till än!

    kram o så önskar jag dig o din familje en underbar resa!!!

    SvaraRadera
  6. TACK SNÄLLA RARA DU!!! Blir så glad och rörd! Du är underbar tjejen! Ska bli kul att ses IRL....snart är det mars....
    Ha det underbart skönt i Thailand!!
    STOR KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Är bara in för att önska en underbar semester igen! HÄr håller vi ställningarn du vet! ;-)

    Bamsekram!

    SvaraRadera
  8. När får jag se bild på dig i ditt Traderaköp? =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Odd Molly rea på nätet

Det är verkligen REAtider nu och jag kan inte låta bli att klicka runt bland webshopparna och kolla priser. Själv har jag intalat mig att inget ska inhandlas med mindre än 50% rea, haha, får se hur det går med det. Än så länge har jag hållit mitt löfte iallafall :-) Ikväll passade jag på att göra en lista med de webshoppar som säljer Odd Molly i Sverige. Delar med mig av den nedan och har jag missat någon bra shop får ni gärna tipsa mig ;-) Odd Molly Boutique Online , NU 50% rea Country Dreams , 60% rea Tintinstyle , 50-70% rea Nelly , 50% rea på delar av sommarkollektionen Zoovillage , 20-50% rea FOLK Malmö , 30-40% rea Milk and Honey , 50% rea Minzo , 50% rea Best of brands , 30% rea Elin Maria , 30% rea Wakakuu , 30-50% rea Cenino , rea på några enstaka plagg Lava store , 30% på äldre plagg Nantucket , ingen rea ännu MillaMi , ingen rea ännu Shoppat något?...

Mollywood

Igår kväll var jag tillsammans med ett antal andra bloggtjejer på möte hos Odd Molly i Gamla stan Stockholm. Den främsta anledningen var väl egentligen att ses och öppna upp en dialog oss emellan men vi hade också med oss ett antal frågor som vi gärna ville ha svar på. Det blev ett trevligt samtal på ca 1,5 timmar och tiden gick fort vill jag lova. Vill ni läsa de svar vi fick har Odd Mollyholic sammanfattat det väldigt bra på sin blogg. Jag körde ett lila tema igår. Även gubbarna på mitt kontor vaknade och tyckte jag var "galant" haha de är ju fr roliga. Tunikan #411 Ruffle sleeve tunic ”superanonymous” kommer från kollektionen Burn baby burn  sommaren 2007. Koftan är #201 Kettle cardigan och under har jag #746 Dolce skirt , båda i färgen lite lilac.  Den här tunikan är så söt och förtjänar egentligen att bäras utan kofta men jag var faktiskt riktigt nöjd med Kettle kombinationen. Tänk att den lila nyansen från 3 olika kollektioner passar så bra ihop. Vill säga TAC

Piedistal på loppis

Vilket skitväder, från sommar till höst på en natt stämmer verkligen detta år. Vad hände? Vi var inte alls beredda, pool och solstolar i trädgården stod som förstenade när regnet drog in och löven började falla. Så var det med det, sommaren ÄR kort. Kom tillbaka! Jag försöker att hålla kvar tanken vid de varma sommarveckorna. Envist använda kjol utan strumpbyxor, sandaler och solpuder för att slippa inta höstskrud för tidigt. Vintern är lång vet ni... Från sommarveckorna har jag flera fina loppisminnen som nu flyttat in och hittat sin plats här hemma. Bland dessa finns en gammal piedistal med marmorbänkar som jag snabbt förälskade mig i där den stod i en ladugård. Den skulle med mig hem. Matchar finfint med marmorgolvet i hallen och ska nog få en blomma på sig eller som nu ett litet block för kom-ihåg. Egentligen är benen mycket mer guldiga men kameran ville inte återge detta i bild. Det finns skavanker här och där precis som det är på möbler som varit med en tid men jag ty